Wednesday, April 27, 2016

Môj životny štýl a malý/veľký update

Ahojte baby! Zas ja po nejakom tom čase. Nezvyčajná otázka, ako sa máte ? dúfam, že najlepšie. Rozhodla som sa po dlllllhom čase urobiť malý update a zodpovedať otázky na ktoré sa ma veľmi často pýtate. Najprv ku tomu updatu. Ako ste si mohli všimnúť (na instagrame) začala som spolupracovať z jednou veľmi kvalitnou stránkou https://www.stayunique.sk/ . Dievčatá, ktoré ma dlhšie sledujete asi viete, že niesom veľmi veľký zástanca takýchto zdielaní a preto som si musela veľmi dobre rozmyslieť do čoho idem. Aby ste si teraz nemysleli, že dostávam za to peniaze, pretože tak to vôbec neni. Jedno veľmi milé dievča mi napísalo, že píše pre nich články a či by som nemala záujem skúsiť spoluprácu. Poprezerala som si poriadne stránku a poslali mi produkty na vyskúšanie. Napíšem to úprimne ale veľmi sa mi to nezdalo no bola som nadmerne prekvapená. Nebudem vám tu vôbec písať aby ste teraz išli  na stránku a pokupovali si všetku kozmetiku ale hovorím, že je to kvalitná kozmetika za dobrú cenu. To čo vám určite chcem odporučiť je púder, ktorý mi ešte teraz drží a určite linka na oči. Bola som obdarovaná aj tmavými tienmi na oči, ktoré som ešte nemala šancu vyskúšať, špirálou a rúžami na pery. Baby, ak by ste mali záujem napíšte mi a dala by sa vybaviť aj zľava. Ale ku tejto téme asi dosť. Ako som už spomínala navštívila som mnoho událostí ako Fashion Dealã, ktorý sa uskutočnil pred niekoľkými dňami a Bratislavské módne dni.

Mnohé z vás zaujímalo ako cvičím a čo robím pre svoje telo. Ak ma teda dlhšie sledujete viete, že cvičím už dlho a veľmi rada. Cvičím cez 3 roky a začala som keď som prestala s tancovaním a mala som operáciu kolena.
Snažím sa cvičiť 4-5 krát do týždňa. Je to veľmi namáhavé (teda aspoň pre mňa) to kombinovať aj s kamarátmi a aj so školou. Momentálne som necvičila dlho, pretože som už cez 2 týždne "chorá" čo u mňa znamená kašeľ a nechcem to ako sa hovorí veľmi hrotiť, pretože viem, že by som dostala záchvat , ktorého by som sa dlho nezbavila. No zaujíma vás presne ako cvičím a ako sa stravujem. Začnime tým cvičením. Moje telo potrebuje niečo veľmi aktívne kde sa namáham. Skúšala som aj tréningy s trenérom no to ma vôbec nebavilo a ani som sa nepotila haha. Aby som vás upresnila chodím cvičiť do RELAXU alebo teda Body Energy Club, ktorý sa nachádza v Petržalke. http://www.body.sk/. Máte tam možnosti navštevovať rôzne skupinové tréningy ako box, yoga, streching, jumping, tabata atd. Moje najobľubenejšie su hodiny "Body Spartan". Určite ste počuli o Spartan Race (ak nie, sú to preteky kde máte rôzne prekážky) na ktorý sa snažím pripraviť. Goal Body Spartana "je kombinácia kardia, gymnastiky, stabilizačných cvičení a základných vzpieračských techník. V tréningovej jednotke sa využívajú viackĺbové cvičenia a funkčné pohyby, ktoré vedú k celkovému zvýšeniu metabolizmu . Výsledkom pravidelného cvičenia je zlepšenie koordinácie svalstva, zvýšenie celkovej sily a vytvarovanie postavy. Je určený pre pokročilých športovcov , ale zároveň slúži aj ako príprava na súťaže ako sú Spartan race a Tough mudder."
Tieto tréningy sú 6x za týždeň, no kebyže chodím každý deň, myslím si, že by som sa ani do dverí nezmestila. Kombinujem to s Cardiom ako je napríklad bicykel alebo beh. Ak nejdem na Body Spartana a mám chuť si vyvetrať hlavu veľmi rada chodím na Yogu. Nevštevujem rôzne Yogy ako napríklad Power Yoga, Stretch Yoga atd.
STRAVA
Mojou stravou by som sa teda veľmi chváliť nemala. Ako viete 80% je strava a 20% cvičenie. Strava je "major key". Moja denná strava vyzerá asi takto :
Raňajky: Ovsené vločky rozmožene vo vode/ Acai s banánom a müsli/ Chlebík s avokádom (chleba sa celkovo snažím obmädzovať)
Desiata: Pomaranč/Jablko/Fresh/sušené banány
Obed: Cestoviny/Mäso/šalát/zelenina
Olovrant: To si väščinou dám nejaký malý snack, pretože večer o 20:00 mávam tréningy a to sa mi nestihne vytráviť
Večera : nevečeriam
Beriem to tak, že každý týždeň aspoň jeden deň naozaj hreším a to si dám čo chcem no iba v prípade keď cvičím. Teraz ako mám pauzu tak sa snažím nejesť hlúposti.

Kočky, to je asi všetko čo som vám tak "v rýchlosti" chcela napísať. Ak vás niečo zaujíma kludne sa ma pýtajte buď tu alebo kludne ak na asku (ak ho poznáte) a rada vám na to odpoviem. Ospravedlňujem sa za všetky chyby, ktoré som spravila hehe. Prajem pekný zvyšok večera :)
Ďaľší príspevok ČOSKORO.










SHARE:

1 comment

  1. Pekné fotky, ale neviem si predstaviť nevečeriať :)

    ReplyDelete

© Nora Jordan | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig